Voorbereidingen Zuid Afrika - Reisverslag uit Sint Jansklooster, Nederland van Esther Hansman - WaarBenJij.nu Voorbereidingen Zuid Afrika - Reisverslag uit Sint Jansklooster, Nederland van Esther Hansman - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen Zuid Afrika

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

12 September 2013 | Nederland, Sint Jansklooster

De reis naar Zuid Afrika komt nu wel echt heel dichtbij! Nog maar een dikke week en dan ga ik vertrekken. Tot die tijd moet ik helaas gewoon naar school om colleges te volgen (kan niet echt zeggen dat het college over veiligheid, me nou echt gerustgesteld heeft), teambuilding workshops te doen met de groep (is erg leuk, je leert elkaar een stuk beter kennen) en verslagen te maken over het land zelf (verdieping + voorbereiding).

Vandaag heb ik mijn leenkoffer opgehaald en ik krijg toch wel een beetje de zenuwen als ik die zo zie staan (hoe zorg ik er ooit voor dat ik niet over de 30 kilo ga??!!).
Gelukkig is het meeste nu wel geregeld, na veel te veel bezoekjes aan de ambassade in Den Haag is het visum nu geregeld, de inentingen zijn binnen, paspoort ligt klaar, het is nu nog een kwestie van verslagen typen, inpaklijst maken, inpakken en wegwezen!

Het klinkt zo makkelijk als ik het zo zie staan, maar oei het afscheid nemen komt natuurlijk ook snel dichterbij! Nouja gelukkig heb ik nog een week, nu nog even genieten van alle mensen om mij heen en van mijn eigen bedje ;)

Mijn volgende verslag zal ik als alles volgens plan verloopt, vanuit Zuid Afrika sturen =)

  • 13 September 2013 - 13:54

    Lotte Bouwmeester:

    Lieve Es,

    Succes met de laatste voorbereidingen en geniet nog even van het Nederlandse leven! ;-)

    Ik ben nu al benieuwd naar je verslagen vanuit het mooie ZA! Het wordt vast een geweldige tijd.

    Dikke kus,
    Lotte

  • 13 September 2013 - 14:16

    Helen Buitenhuis:

    Esther,
    Maak er een super mooie gave ervaring van!!!
    Pas goed op jezelf en op Saar!!
    Liefs!

  • 16 September 2013 - 10:19

    Harm-Jan En Gerda:

    Hallo Esther.
    We hebben je niet meer persoonlijk gesproken, dus daarom maar even zo.
    Heel veel succes met je stage in Zuid-Afrika.
    We hopen dat je het naar je zin hebt daar straks.
    Pas goed op jezelf, weet dat God met je mee gaat.
    Succes verder met de voorbereidingen.
    Goede reis, geniet ervan!!
    Groet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Actief sinds 04 Sept. 2013
Verslag gelezen: 292
Totaal aantal bezoekers 8729

Voorgaande reizen:

20 September 2013 - 17 Januari 2014

4 maanden stage in Zuid Afrika

Landen bezocht: