4 maanden stage in Zuid Afrika - Reisverslagen van Esther Hansman - WaarBenJij.nu 4 maanden stage in Zuid Afrika - Reisverslagen van Esther Hansman - WaarBenJij.nu

4 maanden stage in Zuid Afrika

Voor mijn opleiding Pedagogiek ga ik voor 4 maanden naar Zuid Afrika, om daar stage te lopen. Ik zal stage lopen bij een organisatie die zich inzet om kinderen een huis te bieden, van eten te voorzien, HIV/aids te bestrijden en kinderen de mogelijkheid wil bieden om onderwijs te volgen.

Ik ga gelukkig niet alleen, maar met nog 10 studenten van verschillende opleidingen. Ik verwacht veel te leren, te werken, te ontdekken en te genieten in Zuid Afrika!

Recente Reisverslagen:

20 Februari 2014

Ruim een maand geleden...

27 December 2013

Zwemmen, fooddrop, kerst, braaien en verslagen

12 December 2013

Eindelijk!

17 November 2013

uit/inpakken,Drakensbergen,werkend,de tijd vliegt!

03 November 2013

Genieten!
Esther

Actief sinds 04 Sept. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 8721

Voorgaande reizen:

20 September 2013 - 17 Januari 2014

4 maanden stage in Zuid Afrika

Landen bezocht: